Blogia
cristi

EDUCACIÓN ARTÍSTICA

EDUCACIÓN ARTÍSTICA E o momento de comentar as actividades de educación artística, e non o fago en segundo lugar por qué lle estea quitando importancia como fai  a maioría do persoal docente, o que pasa é que me sitúo diante dun ordenador e xa se me ben á cabeza a asignatura de Novas Tecnoloxías (será un efecto secundario?????).
A elaboración da narrativa da miña historia persoal con relación ó arte pareceume un traballo no que reflexionei sobre os meus vínculos co arte e a educación artísticas, a verdade é que eran bastante pobres pero non debo ser a única culpable xa que os meus profesores vías esa asignatura como una hora de lecer ou tempo libre polo que nós tampouco poñiamos moito interese. Fun recompilando algúns debuxos, calificándoos e seleccionándoos para incluílos no traballo.
En canto ó obxecto pareceume unha boa maneira de representar as obras artísticas, xa que se trata dunha cesta onde se ve por un lado es materias primas para elaborar as obras (papeis de diferentes cores, texturas, tamaño... o que fai referencia ós distintos materiais cos que podemos facer unha escultura, un cadro, unha tatuaxe, unha comida...en definitiva materiais cos que podemos facer ARTE!!!) e por outro distintas obras. Non sei se conseguiría lograr o meu obxectivo, ó mellor alguén non o interpreta como o fixen eu.
 
Sen máis.
 
                Un saúdo de    CRIS

0 comentarios